Wat bedoel je met personages die Link prijzen?
In de vulkaan leeft een ras dat de Mogma heet. We hebben er iets in gedaan waarin Link met een voorwerp met die jongens speelt.
(Stellig) Dat klopt. Als je met de Mogma speelt en slaagt, zeggen ze: “Je bent geweldig!”
Als je het hoofd koel houdt tijdens het vechten en het resultaat goed is, wil je geprezen worden.
Dat klopt. Dus ik kan echt begrijpen waarom Hosaka-san een kerker heeft gemaakt waarin je wordt aangemoedigd.
Ik heb ook de gameplay gepland voor het veld in de buurt van het einde van het spel. Tegen die tijd heeft Link al die voorwerpen al.
Dat klopt. Ik zo’n situatie ben je geneigd een kerker te maken die de speler kan uitspelen door allerlei voorwerpen te gebruiken. Maar ik ben niet erg goed in 3D-actie, dus als ik het bijvoorbeeld aan mijn vaardigheden aanpas, is het misschien niet uitdagend genoeg voor goede spelers, maar als ik het niet op die manier zou aanpassen, kon ik het zelf niet doen.
Ook al is Link in staat om alle voorwerpen te gebruiken, je stelt ze toch buiten zijn bereik.