Hirono-san, je hebt deze keer toch personages gemaakt?
Eerst krijg je vage verzoeken, maar uiteindelijk worden het zulke rijke personages. Dat vind ik interessant.
Toen ik betrokken raakte bij dit project, waren de landschappen nog niet klaar, dus toen ik bijvoorbeeld over Zelda’s outfit nadacht, was de omgeving blauw, dus dacht ik: “Rood staat goed bij de blauwe lucht.”
En er wordt op vogels gevlogen, dus ik bedenk me dan allerlei dingen als: “Golvende capes zouden cool zijn,” en omdat Skyloft hoog ligt: “Het klimaat moet er koel zijn.” Ik praatte met mensen die de leiding hadden over de landschappen, en de ontwerpleider zei: “Oké, laten we het een soort wereld maken waar mensen dit soort kleding dragen,” en dan maakte ik de personages op die manier.
Dat hij een tegenstander is tijdens zwaardgevechten, en een Demon Lord die een soort doel heeft. En hij is een beetje aanstellerig en ijdel.
En zoals we eerder zeiden, voegden de mensen van de filmscènes en het script er zo veel mogelijk ideeën aan toe. (Lacht)
We sloegen allemaal de handen ineen, en aan een aantekening als “Hij beweegt op een vreemde, kronkelende manier” die alleen ergens opgeschreven stond, werd gewerkt door degenen die de storyboards maken. Zo werd het duidelijker hoe hij moest worden.
En iemand die de leiding over de vijanden had, zei dat hij Ghirahims tong uit zijn mond wilde laten glibberen om te benadrukken hoe eng hij was. Dus we moesten bijvoorbeeld zelfs zijn tong in zijn bottenstructuur12 verwerken. 12Bottenstructuur: deze term wordt gebruikt bij de productie van beweegbare lichaamsdelen in grafische computergereedschappen voor animaties.