Are You Smarter than a 5th Grader?
Are You Smarter Than A 5th Grader? is a charmingly humorous quiz game based on the popular TV franchise. Multiple-choice questions, true-or-false challenges, and mini-games will test your proficiency in 24 different subjects. Faced with a tough question, you can always rely on your classmates for help.
More than 6800 questions on topics like animal sciences, vocabulary, math, and more are delivered by a diverse, fully voiced, and animated cast of characters. Beat each challenge alone or together with family and friends in exciting couch co-op multiplayer gameplay to prove that you are, in fact, smarter than a 5th grader!